Lyslykt

Lyslykt fra Bringen Blomster

Jeg har vært på Bringen Blomster og kjøpt meg lyslykt. Jeg likte denne veldig godt, og synes den passer godt inn i vår stue. I bakgrunnen sees 3 grener av sentvoksende hasseltre, disse skal jeg ha i en vase og henge julepynt på til jul.

Bringen Blomster har utrolig mye fint i butikken sin, er du på facebook, kan du gå inn på deres side og se noe av det de har i sitt sortiment. http://www.facebook.com/pages/Reine-Norway/Bringen-Blomster/123293727292

2 responses to “Lyslykt

  1. Hei…savner flere innslag….så koselig å se bilder og lese.

  2. Hei Lill-Harriet og godt nyttår! Fant deg tilfeldig da jeg søkte på noe mat til et lite selskap på den første dagen i januar. Artig at du følger med på min blogg. Nå skal jeg studere din nærmere. Klem, Gudrun

Legg igjen en kommentar